اگرچه اين ادعا تاکنون مورد تاييد يا تکذيب هيچ يک از کارکنان موزه هنرهاي زيباي بوستون امريکا قرار نگرفته اما برخي از کارشناسان با توجه به عدم تکذيب اين موزه، وجود چنين اثري را در ميان آثار موجود در انبار موزه محتمل دانسته اند.
باوجود آنکه تاکنون صحت اين ادعا ثابت نشده است، برخي نسبت دادن اين تابلو به داوينچي را وسيلهاي براي ابراز احساسات ناشناخته وي به تماشاگران قرن ها پس از مرگ او دانسته اند.
گروهي نيز معتقدند، اين حرکت جديد تاثير برجستهاي در ساخت آينده نسلهاي بعدي داشته و روش بررسي آثاري تاريخي را که تا پيش از آن ديده نشده بودند، در معرض ديد بازديد کنندگان قرار دهند./109
انتهای پیام/